Klasy postaci
Berzerker
Rodzaj ataku: Obrażenia fizyczne. Mocne strony: Wysokie obrażenia fizyczne, średni poziom życia i obrony. Słabe strony: Niska obrona magiczna i słabe uniki. Dobry przeciwko: W pierwszej kolejności: Heretic W drugiej kolejności: Slayer Ekwipunek: Broń: Dual Wielding (Dwie bronie) Zbroja: Light Armor (Lekka Zbroja) Atrybuty: Podstawowe: Strength (Siła) Drugorzędne: Vitality (Żywotność)
Berzerkerzy koncentrują się wyłącznie na obrażeniach fizycznych. Ciągle noszą lekką zbroją, która daje im przyzwoitą obronę przeciwko obrażeniom fizycznym; jednakże są wyjątkowo podatni na obrażenia magiczne. Zazwyczaj Berzerkera można dopatrzyć się w środku bitwy, nigdy na skraju. Wiele jego umiejętności koncentruje się na osłabieniu wroga, np na zmniejszeniu ich prędkości czy też obrony.
Champion
Rodzaj ataku: Obrażenia Fizyczne. Mocne strony: Wyjątkowo wysoka obrona, obrażenia na średnim poziomie. Słabe strony: Niska magiczna obrona i uniki. Dobry przeciwko: W pierwszej kolejności: Slayer W drugiej kolejności: Berzerker Ekwipunek: Broń: One-Handed Weapon + Shield (Broń jednoręczna + Tarcza) Zbroja: Heavy Armor (Ciężka zbroja) Atrybuty: Podstawowe: Vitality (Żywotność) Drugorzędne: Strength (Siła)
Czempioni koncentrują się całkowicie na umiejętnościach związanych z obroną, co powoduje że ich obrażenia lekko odstają od normy. Większość ich taktyk związana jest z byciem w centrum walk. Posiadają oddziałujące obszarowo zdolności, które chronią sojuszników przez skupianie na nich samych uwagi monstrów, a czasem nawet ich unieruchamiają. Czempioni są nieocenionymi tankami.
Heretic
Rodzaj ataku: Obrażenia od pierwiastków Światła i Mroku (Light/ Dark). Mocne strony: Duże pokłady many, średnie obrażenia magiczne, wysoka obrona magiczna. Słabe strony: Nikła fizyczna obrona i niski poziom życia. Dobry Przeciwko: W pierwszej kolejności: Champion W drugiej kolejności: Magus Ekwipunek: Broń: Staff and Shield (Kostur i Tarcza) Zbroja: Cloth Armor (Ubrania z tkaniny) Atrybuty: Podstawowe: Spirit (Duch) Drugorzędne: Inteligence (Inteligencja)
Heretycy pochodzą z długiej linii fanatyków religijnych. Niegdyś byli to świątobliwi ludzie, teraz zmieszali magię mroku z magią światła. Są w stanie zadawać obrażenia magiczne na średnim poziomie i potrafią także używać magii w sposób defensywny. Wiele z ich zdolności to buffy lub leczenie. Heretycy są kluczowymi jednostkami w każdej grupie walczącej, czy to przeciwko mobom, czy też przeciwko innym graczom.
Magus
Rodzaj ataku: Obrażenia od czarnej magii(Black Magic) i żywiołów ognia i lodu(Fire & Ice) Mocne strony: Specjalizuje się w mrocznej sztuce; potrafi zadawać niesamowicie wysokie obrażenia magiczne. Słabe strony: Wyjątkowo wątły i podatny na obrażenia fizyczne. Dobry przeciwko: W pierwszej kolejności: Berzerker W drugiej kolejności: Champion Ekwipunek: Broń: Two-Handed Staves (Dwuręczny kostur) Zbroja: Cloth Armor (Ubranie z tkaniny) Atrybuty: Podstawowe: Inteligence (Inteligencja) Drugorzędne: Spirit (Duch)
Magowie są władcami magii żywiołów, wykorzystują je by siać zniszczenie i chaos. Aby poradzić sobie jako Mag, trzeba pamiętać że trzymanie wrogów na dystans to klucz do sukcesu. Wiele umiejętności Magów skupia się na kontroli tłumów (crowd control) i unieruchamianiu, bądź usidlaniu przeciwników, co znacznie ułatwia walkę. Magowie są klasą zorientowaną na oddziaływanie obszarowe (AoE), co pozwala im relatywnie łatwo pokonać wiele potworów na raz.
Slayer
Rodzaj ataku: Obrażenia fizyczne i od żywiołów Mocne strony: Wysoka szansa na krytyki, wysoka szansa na trafienie, dobra obrona fizyczna. Słabe strony: Niski poziom życia. Dobry przeciwko: W pierwszej kolejności: Magus W drugiej kolejności: Heretic Ekwipunek: Broń: Daggers/ Fist Weapons (Sztylety, Kastety lub pazury) Zbroja: Cloth Armor (Ubranie z tkaniny) Atrybuty: Podstawowe: Dexterity (Obrona) Drugorzędne: Strength (Siła)
Slayerzy skupiają większość czasu treningowego na odkrywaniu drobiazgów, które sprawiają że pewne rzeczy działają i w jaki sposób. A później jeszcze więcej czasu spędzają na poznaniu sposobów by owe rzeczy przestały działać. Wiele umiejętności Slayerów korzysta z trucizn i elementów, które pozwalają na łączenie obrażeń fizycznych i magicznych. Pomimo tego, że charakteryzują się słabą obroną, ich zdolności ofensywne są niezrównane.
|