HeroesX

Forum członków gildii

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2011-01-01 17:43:46

Serpensa

Administrator

Zarejestrowany: 2010-12-31
Posty: 8
Punktów :   

Klasy postaci

Klasy postaci


Berzerker

Rodzaj ataku: Obrażenia fizyczne.
Mocne strony: Wysokie obrażenia fizyczne, średni poziom życia i obrony.
Słabe strony: Niska obrona magiczna i słabe uniki.
Dobry przeciwko:
    W pierwszej kolejności: Heretic
    W drugiej kolejności: Slayer
Ekwipunek:
    Broń: Dual Wielding (Dwie bronie)
    Zbroja: Light Armor (Lekka Zbroja)
Atrybuty:
    Podstawowe: Strength (Siła)
    Drugorzędne: Vitality (Żywotność)


Berzerkerzy koncentrują się wyłącznie na obrażeniach fizycznych. Ciągle noszą lekką zbroją, która daje im przyzwoitą
obronę przeciwko obrażeniom fizycznym; jednakże są wyjątkowo podatni na obrażenia magiczne. Zazwyczaj Berzerkera
można dopatrzyć się w środku bitwy, nigdy na skraju. Wiele jego umiejętności koncentruje się na osłabieniu wroga, np
na zmniejszeniu ich prędkości czy też obrony.


Champion

Rodzaj ataku: Obrażenia Fizyczne.
Mocne strony: Wyjątkowo wysoka obrona, obrażenia na średnim poziomie.
Słabe strony: Niska magiczna obrona i uniki.
Dobry przeciwko:
    W pierwszej kolejności: Slayer
    W drugiej kolejności: Berzerker
Ekwipunek:
    Broń: One-Handed Weapon + Shield (Broń jednoręczna + Tarcza)
    Zbroja: Heavy Armor (Ciężka zbroja)
Atrybuty:
    Podstawowe: Vitality (Żywotność)
    Drugorzędne: Strength (Siła)


Czempioni koncentrują się całkowicie na umiejętnościach związanych z obroną, co powoduje że ich obrażenia lekko
odstają od normy. Większość ich taktyk związana jest z byciem w centrum walk. Posiadają oddziałujące obszarowo
zdolności, które chronią sojuszników przez skupianie na nich samych uwagi monstrów, a czasem nawet ich
unieruchamiają. Czempioni są nieocenionymi tankami.


Heretic

Rodzaj ataku: Obrażenia od pierwiastków Światła i Mroku (Light/ Dark).
Mocne strony: Duże pokłady many, średnie obrażenia magiczne, wysoka obrona magiczna.
Słabe strony: Nikła fizyczna obrona i niski poziom życia.
Dobry Przeciwko:
    W pierwszej kolejności: Champion
    W drugiej kolejności: Magus
Ekwipunek:
    Broń: Staff and Shield (Kostur i Tarcza)
    Zbroja: Cloth Armor (Ubrania z tkaniny)
Atrybuty:
    Podstawowe: Spirit (Duch)
    Drugorzędne: Inteligence (Inteligencja)

Heretycy pochodzą z długiej linii fanatyków religijnych. Niegdyś byli to świątobliwi ludzie, teraz zmieszali magię
mroku z magią światła. Są w stanie zadawać obrażenia magiczne na średnim poziomie i potrafią także używać magii w
sposób defensywny. Wiele z ich zdolności to buffy lub leczenie. Heretycy są kluczowymi jednostkami w każdej grupie
walczącej, czy to przeciwko mobom, czy też przeciwko innym graczom.


Magus

Rodzaj ataku:
Obrażenia od czarnej magii(Black Magic) i żywiołów ognia i lodu(Fire & Ice)
Mocne strony: Specjalizuje się w mrocznej sztuce; potrafi zadawać niesamowicie wysokie obrażenia magiczne.
Słabe strony: Wyjątkowo wątły i podatny na obrażenia fizyczne.
Dobry przeciwko:
    W pierwszej kolejności: Berzerker
    W drugiej kolejności: Champion
Ekwipunek:
    Broń: Two-Handed Staves (Dwuręczny kostur)
    Zbroja: Cloth Armor (Ubranie z tkaniny)
Atrybuty:
    Podstawowe: Inteligence (Inteligencja)
    Drugorzędne: Spirit (Duch)

Magowie są władcami magii żywiołów, wykorzystują je by siać zniszczenie i chaos. Aby poradzić sobie jako Mag, trzeba
pamiętać że trzymanie wrogów na dystans to klucz do sukcesu. Wiele umiejętności Magów skupia się na kontroli tłumów
(crowd control) i unieruchamianiu, bądź usidlaniu przeciwników, co znacznie ułatwia walkę. Magowie są klasą
zorientowaną na oddziaływanie obszarowe (AoE), co pozwala im relatywnie łatwo pokonać wiele potworów na raz.


Slayer

Rodzaj ataku: Obrażenia fizyczne i od żywiołów
Mocne strony: Wysoka szansa na krytyki, wysoka szansa na trafienie, dobra obrona fizyczna.
Słabe strony: Niski poziom życia.
Dobry przeciwko:
    W pierwszej kolejności: Magus
    W drugiej kolejności: Heretic
Ekwipunek:
    Broń: Daggers/ Fist Weapons (Sztylety, Kastety lub pazury)
    Zbroja: Cloth Armor (Ubranie z tkaniny)
Atrybuty:
    Podstawowe: Dexterity (Obrona)
    Drugorzędne: Strength (Siła)

Slayerzy skupiają większość czasu treningowego na odkrywaniu drobiazgów, które sprawiają że pewne rzeczy działają i
w jaki sposób. A później jeszcze więcej czasu spędzają na poznaniu sposobów by owe rzeczy przestały działać. Wiele
umiejętności Slayerów korzysta z trucizn i elementów, które pozwalają na łączenie obrażeń fizycznych i magicznych.
Pomimo tego, że charakteryzują się słabą obroną, ich zdolności ofensywne są niezrównane.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.helenans.pun.pl www.magiczne.pun.pl www.gameshoppl.pun.pl www.xhogwartx.pun.pl www.plotkia.pun.pl